Durf jij je creativiteit en je bedrijf in de media spotlight te zetten?

Als bij deze vraag het zweet je een beetje uitbreekt maar je tegelijkertijd ook nieuwsgierig wordt, dan ben je hier helemaal op de juiste plek.

Want stel je voor dat dit jouw realiteit wordt:

Het is maandagochtend en je klapt je laptop open. In je mail zomaar een aanvraag van een tijdschrift, de radio of een superpopulaire blog. Ze willen het hebben over jouw werk en branche en moesten meteen aan jou denken. Of ze jou mogen interviewen. Zodat je hun lezers en luisteraars kan inspireren.

Je kijkt in je agenda en maakt de afspraak. Blij met de kans om je bedrijf in de spotlight te zetten. Je vind het spannend maar je weet inmiddels wat er interessant is aan jouw bedrijf voor de media en je kan dat moeiteloos verwoorden. En omdat je precies weet wat je te bieden hebt, is het zelfvertrouwen er om je bedrijf het podium te geven dat het verdient.

Dat grotere podium geeft kansen. Meer mensen die van jou en je mooie werk afweten. Ideale klanten die specifiek voor jou kiezen. Geweldige mensen en bedrijven die samen willen werken. Meer impact. Meer geld verdienen. Gevraagd worden als spreker. Als expert. Misschien zelfs als columnist op een blog, in de krant of in een tijdschrift.

What happened? Nou, je bent de Go To Girl of Go To Guy van je branche geworden! Je hebt geleerd hoe je te onderscheiden, simpelweg door helemaal jezelf te zijn. Je bent losgekomen van wat anderen doen of wat er 'hoort' in jouw branche. Niet langer bezig met wat ‘concurrenten’ doen. Jij bewandelt als creatieve ondernemer, helemaal je eigen pad. Doet het helemaal op je eigen manier. Vanuit dat zelfvertrouwen ben je zichtbaar geworden. En dat valt op.

De media heeft je ontdekt en je wordt uitgenodigd om lezers, luisteraars en kijkers in heel Nederland te inspireren.

Een BusinessBN’er is een creatieve ondernemer die van zijn missie, project of bedrijf een superster maakt in de media.

Klinkt dit als een droom? Dan heb ik goed nieuws. Want in het Business BN’er Impact Programma leer ik je hoe je dit voor jezelf neerzet en help ik je erbij!

Bestsellend auteur en superondernemer Arjan Vergeer van 365DagenSuccesvol verkoopt met zijn jaarlijks event de Heineken Music Hall uit. Zijn droom is om samen met zijn compagnon David van Nederland het gelukkigste land van de wereld te maken. Ze wilden een grote samenwerking met een mediapartij voor hun missie. Inmiddels schrijven ze een vaste column voor het AD en hebben ze een partnership met Ziggo en met Psychologie Magazine.

Dit zei Arjan Vergeer over zijn samenwerking met mij:

Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 1 keer - € 997,- excl. btw
Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 2 termijnen - € 597,- excl. btw

Elke ondernemer heeft een verhaal waar de media op zit te wachten. Elke. Ondernemer. Jij dus ook!

Elke ondernemer heeft een verhaal in zich dat onweerstaanbaar interessant is voor de media.

Het grote probleem is alleen: heel vaak zit het in onze blinde vlek. Je ziet het niet bij jezelf. En denkt dat je eerst nog meer moet doen, meer moet bereiken of meer moet presteren voordat je ‘interessant genoeg’ bent voor de media.

Vanuit deze Blinde Vlek ontstaan de belemmerende stemmetjes in je gedachten:

‘Wat heb ik de media in godsnaam te bieden?’
‘Anderen hebben een interessant bedrijf maar ik niet. ‘
‘Ik heb geen bestseller geschreven.’
‘Ik ben geen miljonair of geen BN’er’
‘Ik ben nog niet ver/rijk/slank/succesvol genoeg om interessant te zijn voor de media.’

In het Business BN’er Impact Programma maken we korte metten met die belemmerende stemmetjes. Ontdek je op welke manier jouw verhaal interessant is voor de media en laat ik je stap voor stap zien wat jij kan doen om ontdekt te worden door de media.

Media is a two way street

Misschien zie jij de media wel ronkende, gezichtsloze machine waar alleen de meest bijzondere, meest speciale of meest succesvolle mensen een plekje in hebben.

De media is allesbehalve dat! Media wordt gemaakt door mensen. Journalisten, redacteuren en mediamakers zijn mensen van vlees en bloed. Mensen die net zo graag als jij een mooi verhaal willen vertellen.

De media zijn ALTIJD en OVERAL op zoek is naar inspirerende verhalen.

Dit is waar veel ondernemers zich op verkijken.

Veel creatieven en ondernemers zijn vaak bang dat ze voordat ze in de media kunnen komen, eerst veel succesvoller moeten zijn en een triljard euro omzet moeten draaien. Dat ze de nieuwe Instagram moeten uitvinden. Of dat ze een bestseller moeten schrijven voordat ze interview-waardig zijn.

Absoluut niet waar!

Je komt los van dit soort beperkende gedachten, zodra je het gaat bekijken vanuit de kant van de journalist.

Een journalist is elke dag verantwoordelijk voor het aanleveren van verschillende verhalen. Met zoveel verschillende platformen die gevuld moeten worden met nieuws en inspiratie (rubrieken in tijdschrift en kranten, online magazines, actualiteiten websites, Facebookpagina’s, online video’s, podcasts, radioprogramma’s, televisieshows) is de druk voor journalisten om te leveren, hoger dan ooit.

Jij als creatief of ondernemer kan daarin een geweldige oplossing bieden. Maar dan moet je jezelf wel als verhalenleverancier gaan zien van de media.

Surinaamse Business Mama Eye Opener: de media is geen ivoren, gezichtsloze toren. Het zijn ook gewoon maar mensen die elke dag een goed verhaal moeten opleveren voor hun baas. Zodat ze aan het einde van de dag met een tevreden gevoel naar huis kunnen.

In Business BN’er IMPACT leer je hoe je zo’n verhalenverteller wordt, hoe je jouw verhaal in de media krijgt en hoe je, zonder netwerk en zonder kruiwagen, geweldige relaties opbouwt met mensen in de media.

Want dit is de realiteit. De media heeft ons net zo nodig als dat wij blij worden van die spotlight. Het is een win-win kans! Zij hebben als baan om goede verhalen te vertellen.
Dus of jij gaat de regels van het spel snappen en vanuit jouw passie en integriteit die spotlight pakken.

Of iemand anders, iemand die het misschien minder meent, minder goed is dan jij, minder hart voor de zaak heeft, die minder bevlogen is en een minder diep verlangen heeft om echt dat een enorm verschil te maken, pakt die kans.

Hoe zonde als je die kans laat schieten?! Vraag dus niet aan jezelf: waarom ik? Dat is je angst die die vraag stelt.

Stel jezelf vanuit je compassie, je vuur en de waarde die je te bieden hebt de vraag: Waarom ik niet?! En voel de energie die hoort bij het jezelf toestaan om Next Level te gaan met je missie, je creativiteit of je business!

Dit doet pijn..

Business BN’er IMPACT is ontstaan voor mijn passie om kansen te creëren voor mezelf en mijn business. Vanuit de liefde die ik heb om creatieve ondernemers te verbinden met de geweldige kansen die ik voor ze zie. We leven in een geweldige tijd waar er VEEL MEER mogelijk is dan een paar jaar geleden. Maar slechts heel weinig ondernemers zijn ‘wakker’ op de enorme kansen die er liggen. Veel creatieve ondernemers hebben geen idee hoe ze het moeten aanpakken.

Met pijn in mijn hart zie ik geweldige ondernemers fouten maken in het benaderen van. Fouten die maken dat er op de korte termijn niets gebeurd en hen op de lange termijn zelfs schaden.

En dan baal ik. Want de meeste ondernemers hebben ontzettend veel moois te geven. Verdienen een groter podium waarop ze hun bedrijf en mooie werk zichtbaarder kunnen maken.

Ik help je die fouten voorkomen. Met meer dan 11 jaar voor- en achter de schermen ervaring in de televisie, radio en als schrijvend journalist, weet ik precies wat wel en niet werkt.

Ik laat je zien hoe je, zonder enorme uren tijd te investeren, heel gericht en concreet impact maakt in de media.

Ik leer je de Ongeschreven Regels van de Media

Ontdekt worden door de media heeft alles te maken met het kennen van de ongeschreven regels van de media.

Want misschien heb je zelfs al wel eens een poging gewaagd. Heb je je moed verzameld en weleens een mooie mail gestuurd naar jouw favoriete krant of tijdschrift. Heb je zwetend boven je laptop gezeten, op zoek naar de juiste woorden om je verhaal te vertellen.

Heb je, na een enorme stoeipartij met alle woorden die je op papier zette, met trillende handen op SEND gedrukt. En heb je vervolgens nooit een reactie gekregen, en nooit meer wat gehoord.

Waarschijnlijk zei je toen tegen jezelf: ‘ach, laat ook maar zitten. Dit is ook helemaal niet belangrijk.

Tegelijkertijd ben je geïnspireerd (of stiekem jaloers) wanneer je collega’s ziet die het wel gelukt is. Die blijkbaar wel weten wat er nodig is om een voet tussen de deur te krijgen in die onoverzichtelijke wereld van de media. En die de kans wel grepen om hun verhaal aan een groot publiek te vertellen.

Ik heb goed nieuws voor je. Nu ligt diezelfde kans voor jouw voeten!

Wat (meer) media exposure jou, je missie en je bedrijf oplevert

In het Business BN’er Impact Programma laat ik je zien dat ontdekt worden de media geen kwestie is van ‘geluk’ is.’ Ik laat je zien dat het een kans is die je zelf kunt creëren.

Ontdekt worden door de media heeft niet te maken met dat je de juiste mensen kent. Het heeft er ook niet mee te maken dat je een idee hebt dat zooooo uitzonderlijk uniek is dat je de enige persoon op aarde bent met dat idee. En het gaat er ook niet om dat je een triljard euro omzet hebt of een miljoen volgers of klanten.

Iedereen met een missie, een droomdoel, een project of een business die je begonnen bent vanuit de wens om anderen te inspireren, heeft een verhaal dat onweerstaanbaar is voor de media!

De kunst is om te snappen hoe je ontdekt wat jouw onweerstaanbare verhaal ik en hoe je vervolgens de media daarmee verleidt.

Dat is waar ik je bij help.

En die media exposure levert jou als creatieve ondernemer ontzettend veel op:

  • Veel meer mensen leren jou en je mooie werk kennen
  • Veel meer mensen vertrouwen jou als De Expert of de Go to Guy of Girl van jouw branche
  • Mensen buiten je Facebook bubbel, je branche en je ‘veilige’ wereldje leren jou en je werk kennen
  • Je ouders, ex-collega’s en alle andere mensen die maar niet snapten wat je nu eigenlijk deed, krijgen ineens een veel scherper beeld van het mooie werk dat je doet
  • Je expertstatus groeit en je kan hogere prijzen vragen
  • Je kan meer worden gevraagd als spreker (als je dit leuk vindt)
  • Je bestaande klanten gaan je nog meer vertrouwen
  • Je gaat veel meer mensen inspireren
  • Je gaat meer verkopen
  • Het wordt veel makkelijker om met leuke, inspirerende mensen samen te werken
  • Je bouwt relaties op met Journalisten, Influencers en Smaakmakers
  • Je komt veel makkelijker binnen op plekken waar hele inspirerende mensen samenkomen en samenwerken Je bouwt aan je reputatie
  • Je maakt de weg vrij voor de mensen die jij helpt en ondersteunt om zelf ook nog veel zichtbaarder te worden
  • Je kan veel meer impact maken. Een veel groter verschil bevechten voor de dingen waar jij zo gepassioneerd in gelooft

Femke Hogema is de oprichter van Healthy Finance en leert ondernemers verliefd worden op hun cijfers. Ze wilde meer media exposure voor de passie die ze heeft om ondernemers en hun bedrijven financieel gezond te maken. Femke schakelde mijn hulp in en is inmiddels een terugkerend expert bij BNR Nieuwsradio. Ze werd ontdekt als financiële expert door RTL Z, was op televisie en ze staat in het nieuwe business boek van 7Ditches.tv.

Dit is wat Femke zegt over onze samenwerking:

Waarom ik je kan en wil helpen

Ik ben Zarayda Groenhart, presentator, auteur en online ondernemer.

11 jaar geleden brak ik zonder contacten, zonder netwerk en zonder kruiwagen door in de media en creëerde ik mijn 1e baan bij de televisie. Bij MTV.

Ik had er geen contacten, kende niemand en had helemaal niet de juiste achtergrond of de juiste werkervaring.

En, eerlijk gezegd, eigenlijk was ik de meest ‘ongeschikte’ persoon om door te breken in de media.

Ongeschikt?

Ik had niet de juiste opleiding
Niet de juiste werkervaring
Niet de juiste kennis
Niet het juiste netwerk
Geen kruiwagen of contacten die me konden helpen
En niet de juiste kleur (als je het statistisch bekijkt)

Wat ik wel had was m'n verlangen (werken bij de tv), mijn vindingrijkheid (ik lees in de krant dat MTV een nieuwe zender gaat beginnen en zie er een kans in).

Mijn enthousiasme (ik ga de straat op en vraag aan leeftijdsgenoten wat ze willen zien op een nieuwe MTV zender) en mijn doorzettingsvermogen (ik maak een tv voorstel met alle input die ik op straat krijg en stuur dat plan op naar de MTV directeur).

Ik krijg natuurlijk niet meteen een reactie en leer daardoor wat de power is van de Vriendelijke Aanhouder. Ik bel een paar weken lang elke maandag naar MTV om te vragen of ze al tijden hebben gehad om mijn plan te lezen.

Elke maandag stel ik mijn bescheiden vraag. Zonder irritatie, zonder stress en altijd met een goed humeur. Ik snap instinctief de Power Dynamic (hierover leer je veel in Business BN’er IMPACT!) en bouw, juist door mijn vriendelijkheid, een goede band op.

Het levert me mijn eerste baan (achter de schermen) in de media op.

Behalve als televisiemaker, wilde ik in die tijd ook als journalist aan de slag. Zelfde aanpak, zelfde stijl. Ik stuurde mijn verhalen in naar kranten en tijdschriften. Zag mezelf niet als een nobody, maar als een verhalenleverancier.

Wederom was ik eigenlijk ongeschikt:

Ik kende niemand bij de kranten en tijdschriften
Ik had geen journalistieke opleiding
Geen schrijfervaring
En ik kende niemand op redacties

Meer dan de helft van de tijd werden mijn ideeën en verhalen afgewezen. Boeide me niet eens. Het avontuur was om door te zetten.

Uiteindelijk mocht ik een mooie reportagereeksen maken voor Nieuwe Revu. God, Geld & Mooie Vrouwen was mijn eigen idee: Met jonge super succesvolle mannen praten over de keerzijde van snel succes. o.a Tygo Gernandt, voetballer Gregory van der Wiel en een paar stoere rappers vertelden mij hun verhalen. Daarna werkte ik o.a voor Viva, NRC Next, Varagids, JFK Magazine en nog veel meer media.

Ontdekt worden door de media heeft alles te maken met stoppen met wachten en zelf je podium pakken. Niemand gaf mij een podium in de media, ik creëerde mijn eigen plekje.

Niet vanuit bewijsdrang maar vanuit het avontuur. Plezier. Creativiteit. En om te zien wat er allemaal mogelijk was voor iemand die op papier eigenlijk totaal ongeschikt leek.

Hoe? Vanuit enthousiasme , doorzettingsvermogen door mezelf en datgene waar ik in geloof, op de juiste manier in de spotlight te zetten bij mediamakers, influencers, journalisten en andere smaakmakers.

Ik kende niemand in de media en tv-wereld toen ik begon. Alle kansen die op mijn pad kwamen, heb ik zelf gecreëerd.

In 2013 begon ik mijn eigen bedrijf. Ik startte mijn inspiratieplatform theWhyGirl.com met mijn eigen online talkshow en begon mijn online video academie VideoBusinessSchool.

Ik had en heb nog steeds geen triljoenen bezoekers, mijn video’s hebben geen enorme aantallen views en hoewel mijn business erg goed groeit, ben ik geen miljonair en heb ik geen duizenden klanten.

En toch creëer ik geweldige pers- en media exposure voor mezelf en mijn mooie werk. Met de tools en strategische inzichten die ik je ga leren, heb ik mezelf en mijn eigen bedrijf de afgelopen jaren zelf op de kaart gezet.

Zo maakte o.a Viva een coverstory over mij en mijn theWhyGirl platform, werd ik voor Volkskrant Magazine en Grazia geïnterviewd over online ondernemen, was ik te gast bij RTL’s Koffietijd over een van onze WhyGirl evenementen en ben ik een vast panellid van het BNR Nieuwsradio Ondernemerspanel.

Bij RTL’s Z in Zaken werd ik uitgenodigd om te praten over online ondernemen. Ik werd als jurylid gevraagd voor de heerlijke Viva400 Awards. Ben een van de media influencer bij CJP Magazine en ik presenteerde the NextWomen Top 100.

En was ik 1 van de 3 sprekers die een LINDA.Talks mocht geven tijdens het LINDA.festival

In Business BN’er IMPACT leer ik je dit soort exposure voor jezelf en je business te creëren.

Dit maakt Business Bn’er IMPACT anders dan andere trainingen

Omdat ik al zolang in de media werk en met de media samenwerk, ben ik me heel bewust van de onwijze kansen die er liggen voor creatieven en ondernemers.

Hoe de media aan de binnenkant werkt en wat de Ongeschreven Regels zijn, houden de grote bedrijven en partijen vaak voor zich. Omdat die informatie goud waard is.

Mijn ervaring is dat persbureau’s, PR agenten of ‘media experts’ vaak heel veel geld vragen voor een samenwerking.

Voor dat geld creëren ze misschien wel 1 of 2 persmomentjes. Maar vaak op zo’n manier dat zelden ook iets wezenlijks doet voor de groei van je business. Zij beheren de media contacten en zij onderhouden de relatie (die zo belangrijk is!) En om resultaten te blijven zien, moet je die bureaus heel veel geld blijven betalen.

Bovendien kennen de meeste persbureaus en PR experts maar 1 kant van de media. De kant waarin ze verhalen moeten pitchen aan de bladen, de radio en de televisie voor heel veel verschillende bedrijven, merken en personen tegelijk.

Business BN’er IMPACT werkt op een hele andere manier

Want ik ken niet alleen maar die ene kant van het verhaal maar al die 3 verschillende werelden in de media vanuit mijn eigen ervaring.

En op die kennis en ervaring kan jij straks varen.

  1. Ik weet uit eigen ervaring wat het is om als presentator & journalist in de media te werken (o.a MTV, BNN, TLC, RADIO 1, NRC Next, Nieuwe Revu en Viva)
  1. Ik weet uit eigen ervaring hoe het is om als ondernemer je verhaal te vertellen in de media (o.a RTL Koffietijd, RTL Z in Zaken, Grazia, Volkskrant Magazine, 7DitchesTV, BNR Nieuwsradio)
  1. En ik snap de BRUG tussen deze 2 werelden. Weet wat een journalist of een mediaplatform van jou nodig heeft om je te ontdekken. En wat jij als creatieve ondernemer moet doen en laten om door hen ontdekt te worden.

Met Business BN’er IMPACT ga jij zelf die contacten opbouwen. Daar zit het goud. Daar kan je jaren mee vooruit, steeds weer opnieuw. Hier zit de echte kans en ik laat je precies zien hoe je dit op een integere, fijne manier doet.

Het resultaat? Je gaat van Best Bewaarde Businessgeheim gaat naar Business Superstar in de media!

Oké, je voelt dat dit een enorme kans is. En tegelijkertijd heb je vragen over of BusinessBN’er echt bij jou past

  • q-iconBen ik wel interessant genoeg? Heb ik wel genoeg te bieden? Is er wel iets in mijn business dat interessant genoeg is voor de media?

    No worries, het allereerste waar we mee aan de gang gaan, is je Media Magneet Finder. Dit is het werkboek waar we mee beginnen die ik speciaal voor je ontwikkelde.

    De MediaMageneet geeft je de inzichten aan wat aan jouw missie, verhaal of bedrijf zo interessant is dat het onweerstaanbaar is voor de media.

    Elke ondernemer heeft een verhaal dat interessant is voor de media. Jij vindt de jouwe dankzij de Media Mageet Finder.

  • q-iconHoeveel tijd kost het me om Business BN’er IMPACT goed te doen?

    Mijn advies aan jou is om ongeveer 3 tot 5 uur per week vrij te maken, de komende 5 weken. Dat is een halve zaterdag of een elke werkdag een half uurtje eerder opstaan en een half uurtje later gaan slapen. Goed te doen dus en zo behaal de het snelst de resultaten.

    Maar no worries als je minder tijd hebt: eenmaal gekocht ben je Levenslang Lid van Business BN’er IMPACT dus je bepaalt helemaal zelf op welk tempo je de lessen doorloopt.

  • q-iconKan ik me Business BN’er IMPACT wel veroorloven?

    Als je een persbureau of een PR agent inhuurt voor wat je leert bij Business BN’er IMPACT, ben je duizenden euro’s kwijt.

    Business BN’er IMPACT is een investering die je in jezelf en je mooie werk doet waardoor veel meer mensen de waarde van jou en je werk leren kennen.

    Meer mensen die je kennen en vertrouwen betekent meer bereik, meer klanten en meer geweldige businesskansen. Zo moet je Business BN’er IMPACT zien en met dat vertrouwen zeg je JA tegen jezelf en deze kans. Als een investering die je veeeeeeel meer oplevert dan je investering is.

    Ik help je met dat vertrouwen in jezelf door jou het vertroywen te geven. Ik ben zo overtuigd van de waarde van Business BN’er IMPACT dat ik een Geld Terug Garantie aanbied op het programma.

    Tot 7 dagen na het begin van de cursus krijg je, indien je niet blij bent, je geld terug. De enige voorwaarde om gebruikte maken van de Geld Terug Garantie is dat jij je ingevulde huiswerkopdrachten van Lesmodule 1 bij ons inlevert. Zodat je jezelf echt de kans geeft met dit programma. Mocht het dan toch niets voor je zijn, krijg je gewoon je geld terug. Je loopt dus geen enkel financieel risico met het investeren in Business BN’er IMPACT

  • q-iconIk heb wel ideeën maar (nog) geen duidelijk aanbod vanuit mijn bedrijf. Is de media niet nog een brug te ver voor mij?

    Begrijpelijk je angst. En als je helemaal geen idee hebt van wat je wil, wat je kan of waar je in gelooft, is Business BN’er IMPACT inderdaad geen goed idee voor je.

    Maar als je ergens voelt en weet dat je iets te geven hebt maar je nog op zoek bent naar de juiste vorm daarvoor, zit je hier goed!

    De helderheid en de focus die je opdoet in Business BN’er IMPACT zorgen voor enorm veel zelfvertrouwen. En vanuit dat zelfvertrouwen zie je nieuwe mogelijkheden voor je aanbod.

    Je ontdekt in Lesmodule 1 wat je Visie en je Onderscheidend vermogen is en in Lesmodule 2 wie je Ideale Publiek is. Op dit ideale kruispunt ontstaan de beste ideeën voor nieuwe diensten, programma’s en producten die je kunt aanbieden.

  • q-iconWat als ik media aandacht genereer en die ene gouden kans verkloot?

    Iedereen heeft deze angst dus weet dat dit helemaal niet raar is. De misvatting is dat je maar 1 kans hebt. Dat is totaal niet waar. Met Business BN’er IMPACT leer je hoe je steeds opnieuw die kansen creëert. Ik leer je dat het niet allemaal af hoeft te hangen van ‘dat ene moment.’ Het wordt voor jou juist een spel om steeds weer zo’n mediamoment te creëren.

    Bovendien krijg je in de bonusmodule media training van mij. Ik vertel je precies waar je op moet letten bij een radio of podcast-interview, een artikel in de krant of een tijdschrift of bij een praatprogramma op de (lokale)televisie.

    En ik vertel je bovendien over mijn eigen blunders en falen. Zodat jij kan leren van mijn fouten en leerlessen. Resultaat: je komt beslagen ten ijs, als een echte pro. En omdat je precies weet wat je moet doen en laten, zit je daar straks goed voorbereid en vol zelfvertrouwen! Heerlijk toch!

  • q-iconMedia-aandacht brengt mijn business naar het volgende level. Ben ik daar wel klaar voor?

    Ik weet hoe spannend het is om te groeien. Om succesvoller te worden. Om het gevoel van controle te verliezen en weer een onbekend pad te bewandelen. Dat is soms doodeng. En tegelijkertijd een avontuur waar je naar verlangt en waar je van droomt.

    Focus je op het verlangen, niet op je angsten! Want diep in je hart weet je dat je laten leiden door die angst, de bottleneck in je business kan zijn. Dat je jezelf daarmee belemmert. En dat het zonde is. Want je gunt je werk dat grotere podium.

    Bij Business BN’er IMPACT ben je niet alleen. Behalve de kennis en de tools, is er ondersteuning. Ben je onderdeel van een mooie community van mensen die je helpen. Ondernemers die net als jij bezig zijn met die volgende belangrijke stap in hun ondernemerschap.

    De BBN’er Community is die veilige haven. De plek waar je met onder leiding van mij, met mijn team en met een groep positieve gelijkgestemden, die noodzakelijke stappen gaat zetten. Een plek waar je vanuit zelfvertrouwen kan bewegen en waar je de juiste mensen ontmoet.

  • q-iconIs Business BN’er IMPACT de beste optie voor mij?

    Natuurlijk zijn er meer wegen die naar Rome leiden.

    Je kan een boek lezen over PR. Dat kan leerzaam zijn maar dat gaat je niet vertellen op welke manier je jouw verhaal in de media krijgt. Wie je daarvoor moet benaderen. Wat de do’s & don’ts zijn van ons Nederlandse medialandschap (wij zijn een heel ander land dan bijvoorbeeld Amerika) en hoe je de grootste fouten voorkomt.

    Of je kan zonder Business BN’er IMPACT, en naar eigen inzichten een medianetwerk opbouwen. Dit is heel tijdrovend en heel erg kostbaar. Bovendien heb je niet altijd toegang tot alle plekken waar je zou willen zijn. Met Business BN’er IMPACT vaar je mee op de ervaring en het netwerk dat ik 11 jaar lang voor- en achter de schermen bij de radio, televisie en in de kranten en tijdschriften opbouwde. Je investeert in de korte route.

  • q-iconWat als ik niet durf om mezelf en mijn werk zichtbaar te maken?

    Iedereen vind het spannend om uit zijn comfort zone te gaan en om meer van zichzelf te laten zien. Ook ik nog, na al die jaren. Maar ergens weet je ook heel goed dat niets doen en jezelf onzichtbaar houden GEEN optie is.

    Blijf niet tegen jezelf zeggen tegen jezelf dat het niet uitmaakt dat niet meer mensen jou en je mooie werk leren kennen. Omdat je bang bent dat je niets te bieden hebt en bang bent voor het oordeel van anderen. Die angst wordt een probleem in je business als je em blijft negeren.

    Veel beter is het om die angst om te zetten in inspiratie. Business BN’er IMPACT is de plek om dat samen met mij en een fijne groep andere ondernemers te doen. Om van ons steun en hulp te krijgen. Er is zoveel mogelijk en je hoeft het niet alleen te doen!

  • q-iconIs dit het juiste moment voor mij om te investeren?

    Deze angst heeft alles te maken met timing. En een beetje met onzekerheid. Met Business BN’er IMPACT kom je los van de mythe dat je eerst nog ‘beter, mooier, slanker, interessanter’ moet worden. De focus komt op wat je te geven hebt en alle mogelijkheden in de media die daarbij horen. Veel leuker en veel beter voor je business!

Business BN’er IMPACT is een done for you online training. Je bepaalt zelf wanneer je aan de slag gaat met de lesstof. Het is een helder stap voor stappenplan om media- impact te maken. Ik help je erbij!

  • Je krijgt van mij een welkomstmail met alle informatie en alles wat je kan vinden in de Business BN’er IMPACT academie.
  • Je krijgt je inloggegevens, om in onze online academie de lessen te bekijken. Je hebt ten alle tijden toegang tot de academie. In onze Business BN’er IMPACT academie vind je alle videolessen en je kan meteen overal bij. Nadat je een les hebt gekeken, ga je aan de slag met de opdrachten die bij die les horen.
  • De opdrachten die bij de lesmodules horen, staan in het Business BN’er Impact Werkboek. Dit werkboek download je en daar ga je de inzichten omzetten in actie. Mijn advies is om tussen de 3 en 5 uur per week bezig te zijn met de lesstof. Maar jij bepaalt zelf je eigen tempo van leren. Omdat je Levenslang Toegang hebt tot de lesstof, bepaal je zelf hoe snel of langzaam je door de stof heengaat.
  • Je krijgt toegang tot onze besloten Facebookgroep. Onze veilige haven, onze creatieve vierkante meter waar je kennis maakt met de andere Business BN’ers IMPACT deelnemers. Het is ook de plek waar vragen stelt aan mijn team en waar ik je inspireer met extra tips, inspiratie en kansen die ik voor je zie in de media.
  • Behalve de videolessen heb ik een paar geweldige bonussen voor je klaarstaan in de academie. Lees verderop over die topbonussen.
  • Na je inschrijving blijf je onbeperkt toegang houden tot alle lesstof, zolang je wil. Ook krijg je GRATIS toegang tot nieuwe updates en modules die ik maak voor de academie. Eenmaal aangemeld krijg je alle updates en bonussen gratis mee. Je blijft levenslang lid van het Business BN’er Impact programma.

Hoe ziet het Business BN’er Impact lesprogramma eruit?

Module 1: Je visie & onderscheidend vermogen

  • Jouw Verhaal als Media Magneet: Ontdek wat er zo interessant is aan jouw bedrijf dat de media er niet omheen kan met het geweldige, eye openende Media Magneet Werkboek
  • Moeiteloze Media Power:Vanuit je onderscheidende kracht met zelfvertrouwen zichtbaar worden in de media
  • Je Business BN’er Mindset: De 3 essentiële veranderingen die je moet maken om je als Business BN’er je podium te pakken

Module 2: Jouw Ideale Publiek

  • De belangrijkste succesfactor die 98% van de ondernemers ‘vergeet’ in contact met de media
  • ‘Peter R De Vries’ op je Publiek: Ontdek waar je Ideale Publiek zit en welke media je daarvoor moet inzetten
  • Jouw persoonlijke Go to Girl /Go to Guy Formule: Zet je media aandacht om in nieuwe business kansen

Module 3: De Ongeschreven Regels van de media

  • De 7 Ongeschreven Regels van Hilversum (en hoe je ze kan inzetten voor jouw impact)
  • De 3 grootste misvattingen over het benaderen van de media en hoe jij de grootste fouten voorkomt
  • De 6 soorten Media Smaakmakers die elke ondernemer moet kennen (en je praktische persplan om met ze te connecten)

Module 4: In Contact met de Media

  • 3 Mythes over de Ronkende Mediamachine ontkracht (en hoe jij een voet tussen de deur krijgt in het ‘dichte’ medialandschap
  • Effectief Emailen: De psychologie van een power-email + 3 kant- en klare invul emailscripts om met succes de media te benaderen
  • De belangrijkste Powertool om je Business BN’erschap te managen
  • Business BN’er tools voor Introverte Ondernemers

Bonussen:

  • Zarayda’s 21 afwijzingen: Bloedeerlijke faalverhalen en andere leerlessen op weg naar mediasucces. Leer van mijn media-ervaring (case studies)
  • Mediatraining voor pro’s: De essentiële do’s & don’t wanneer je geïnterviewd wordt voor de krant/een tijdschrift, voor de radio/podcast of op televisie.

Wat is de investering in Business BN’er Impact?

De waarde van de strategieën, tools en het netwerk van Business BN’er Impact is minstens € 1997,- ex btw.

En als je een persbureau zou inhuren om voor je te gaan doen wat je leert in Business BN’er, ben je minimaal € 5000,- kwijt.

En om 1 op 1 met mij samen te werken, is de investering vanaf € 6997,- ex btw.

Maar omdat ik weet dat dit helemaal niet voor iedereen haalbaar is, heb ik er heel bewust voor gekozen om het met Business BN’er IMPACT anders aan te pakken.

Met Business BN’er IMPACT wil ik het heel easy voor je als maken om met mijn hulp je podium te pakken en om jezelf en je business als superster in de media spotlight te gaan zetten.

Daarom kies ik ervoor Business BN’er om heel betaalbaar aan te bieden. Bovendien is het investeren in het Business BN’er Impact programma is 100% risicovrij. Met de Geld Terug Garantie kan je tot 7 dagen na het begin van de cursus, je geld terugkrijgen als blijkt dat Business BN’er IMPACT toch niet bij je past.

De investering in Het Business BN’er Impact Programma is € 997,- ex btw.

Je kan ook in twee termijnen van € 597,- betalen.

Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 1 keer - € 997,- excl. btw
Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 2 termijnen - € 597,- excl. btw

Investeren in Business BN’er IMPACT is 100% risicovrij

Omdat ik zo vol overtuigd ben van de waarde van dit programma en de kansen die er voor je liggen, kies ik ervoor om Business BN’er IMPACT een no-brainer te maken zonder enig risico.

Wanneer je je inschrijft kan je meteen bij alle lesstof. En bij alle bonussen. Mocht het programma toch niet helemaal je kopje thee zijn, kan je gebruik maken van de Geld Terug Garantie. Tot 7 dagen na het begin van de cursus, krijg je je geld terugkrijgen als blijkt dat Business BN’er IMPACT toch niet bij je past.

Het enige dat jij hoeft te doen om aanspraak te maken op de Geld Terug Garantie is je ingeleverde huiswerk van Je MediaMagneet Werkboek bij TeamZarayda in te leveren. Bij inlevering van de ingevulde opdrachten, binnen 7 dagen na aanvang, maak je aanspraak op de Geld Terug Garantie.

Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 1 keer - € 997,- excl. btw
Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 2 termijnen - € 597,- excl. btw

Ondernemer Margriet Spijksma heeft als doel om miljarden vrouwen te inspireren en ze helpen om te ontdekken wat ze nu echt willen in het leven. Om al die vrouwen te bereiken, koos ze voor een media traject met mij en dit is wat ze daarover zei:

Het is tijd voor jouw close-up!

Ben jij ready om na de zomer met je onweerstaanbare verhaal de media te bestormen en nog veel meer impact te gaan maken met je mooie werk?

Als dat zo is, grijp dan deze kans en zeg JA tegen het Business BN’er Impact Programma!

Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 1 keer - € 997,- excl. btw
Ja, ik doe mee met Business BN'er IMPACT!
Ik betaal in 2 termijnen - € 597,- excl. btw

Creative Business Coach Femke Hertog is een businesscoach die zichzelf onderscheidde in een zee van businesscoaches door helemaal op haar eigen manier ondernemers te inspireren om beter en leuker business te doen. Femke is een gepassioneerde verhalenverteller en wilde samen met mij onderzoeken met welk verhaal ze de media kon veroveren. Inmiddels weet Femke precies waar haar verhalengoud zit en stond ze met een mooi artikel in de Grazia over ondernemerschap en social selling.

Dit is wat Femke zei over onze samenwerking:

Nicoline van Boven

Ik hoefde geen talkshow maar ik wilde wel heel graag in magazines staan met mijn sieraden. Daarom heb ik geïnvesteerd in de Business BN’er Impact.
Ik heb veel geleerd over het benaderen van de media. Bijvoorbeeld dat je niet blind moet posten, maar mensen persoonlijk aanspreken. Dat de media geen ‘machine’ is.
Ook heb ik geleerd om mijn mission statement duidelijker krijgen. Ik weet nu beter wat ik doe en waar ik voor sta. Ik kan nu mensen de meerwaarde van een handgemaakt sieraad laten inzien.
Ik heb regelmatig in het vakblad gestaan en in regionale krantjes. Merk dat ik steeds meer klanten krijg van de andere kant van het land, of België. Dat vind ik echt super dat ze dan helemaal naar Zeeland rijden om een ring te laten maken!

Nicoline van Boven Juweelontwerpster
Angelique Piternella

Altijd vroeg ik of ik iemand mocht interviewen.Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat ik mezelf kan laten interviewen. Hoe simpel kan het zijn….
In het begin lag mijn focus op media en ik raakte in paniek toen mijn ideale klant alleen tijdschriften las. Ik zag het gewoon niet. Nu gaandeweg de training valt het kwartje en zie ik hoe ik het ook anders kan doen. Op mijn lijstje staat het benaderen van een blad voor secretaresses, een blad voor managers en een veel gelezen online platform.
Ik heb een secretaresse challenge gelanceerd en ik hoopte op 100 deelnemers. Maar binnen een week stond de teller al op 250!
Ook word ik opeens veel gevraagd te spreken voor grotere groepen (secretaresseverenigingen) en heeft iemand die ik zelf heeeeeeeeel erg bewonder mij een stukje van haar meeeeeeeeega podium gegeven: Ze heeft namelijk een netwerk van hier tot Tokio en heeft opdrachten bij ondernemingen waar tussen 50 en 200 secretaresses werken. Ze heeft mij gevraagd samen te werken. Hoe cool is dat?!

Angelique Piternella Coach & online trainer
Sanne Wurzer

Wat ik me vooraf af vroeg was:“Ben ik er aan toe om nu al bezig te gaan met de media? ondanks dat ik nog geen super heldere concrete missie heb, een specifieke doelgroep en een uitgekiend onderwerp waar ik me op richt, of waar ik de expert van wil zijn?”
Gelukkig heb ik deze onzekerheden over boord gegooid en ben ik gestart!
Mijn grootste inzicht dat ik kreeg door Business BN’er Impact was het belang om achter je bedrijf vandaan komen. Mensen vinden het super leuk als ik mezelf laat zien; het zijn de Facebook posts waar het meest op gereageerd wordt.
Een belangrijke les die ik leerde was: “concurrentie is een idee fix” Juist door te kijken welke andere mensen in je omgeving (BN’er of niet) zelf ook waardevolle content maken en hun materiaal verder te promoten, kom je op een heel leuke manier in contact met die anderen.
Een mooi resultaat van Business BN’er is dat er een interview van mij is geweest in de Libelle.

Sanne Wurzer Eigenaar van Coaching met Sanne
Janine Fahim-Haak

Vlak voordat ik investeerde, twijfelde ik of het financieel wel een goede keuze voor mij was. Mijn man had me een beetje aan het twijfelen gebracht. Uiteindelijk voelde het ZO goed om te starten met Business BN’er IMPACT,dat ik me op de valreep nog aangemeld heb… zonder enige spijt!
Het grootste inzicht is dat ik het ECHT kan, Zichtbaar zijn, ondanks al mijn onzekerheden en twijfels over mijzelf. En heb ik al mijn talenten en expertises omarmd. Ik hoef alleen maar mijzelf te zijn en mij helemaal te verbinden met mijn passie.
Door Business BN’er heb ik heel spontaan contact gemaakt met belangrijke smaakmakers. Een bekende Amerikaanse Egyptoloog mag ik tot mijn persoonlijk vriend beschouwen, een directeur van een bekend en gerenomeerd reisbureau in Cairo heeft een dusdanig vertrouwen in mijn man en mij, dat hij heel graag met ons de Egypte journey-markt wil openen voor de zelfbewuste Europeaan. Zo mooi!
Ik ben altijd een grootdromer geweest. had het weggestopt, maar nu mag het er helemaal zijn. Mijn angsten zijn verdwenen! Dankbaar voor de heerlijk inspiratie en aanstekelijke energie van Zarayda en Business BN’er IMPACT.

Janine Fahim-Haak Organiseert meditatiereizen naar Egypte