ALS ZE JE NIET KENNEN, HOE KUNNEN ZE DAN IN GODSNAAM VOOR JE KIEZEN?
2020. Wat een jaar voor ondernemers. Een jaar van onverwachte wendingen waar we mee moeten dealen. Ook een jaar van kansen, als je het zo durft te zien. Een jaar van durven opstaan en je uitspreken, als je daarvoor kiest. Juist nu is die behoefte groter dan ooit. De noodzaak sterker dan ooit. Het is geen tijd om stil te vallen. Het is juist nu de tijd om op te staan, je stem te laten horen en je verhaal te vertellen. Je business heeft jouw story nodig om deze roerige tijden te overleven.
MAAR WAT IS MIJN VERHAAL DAN?
But what is my story? Ik hoor het je vragen. Als jij niet weet wat jouw verhaal is en hoe je het in deze roerige tijden vertelt, hoe moeten mensen je dan leren kennen? En als ze je niet kennen, hoe moeten ze dan voor je kiezen?
Als je stil blijft in deze uitgesproken tijden omdat je bang bent om het verkeerde te zeggen, hoe moet je dan de impact maken waar je van droomt? Waar moeten dan de fijne klanten vandaan komen, die je business, juist nu, harder dan ooit nodig heeft?
Dit is precies waar ik je mee ga helpen. Met het helder krijgen van het antwoord op superbelangrijke vraag. Ik neem je aan de hand en laat je in 8 easy videolessen zien hoe je jouw jouw Signature Story ontdekt en leert hoe je, juist in spannende tijden, echt zichtbaar wordt.
STILVALLEN IS UITSTERVEN
Je ziet een stevige scheidslijn ontstaan in ondernemersland. Aan de ene kant de ondernemers die, in deze roerige en ook wel onzekere tijden, vollop achter zichzelf en hun boodschap gaan staan. Daardoor op een relaxte, natuurlijke manier hun verhalen vertellen in deze roerige tijden. Zij zijn meer dan ooit een bron van inspiratie. En dus een magneet wordt voor nieuwe klanten.
En er zijn ondernemers die even helemaal kwijt zijn wat ze te zeggen hebben en hoe ze dat kunnen zeggen. Hoe ze kunnen bijdragen. Ze zijn vastgekomen in de bevriezing. En daardoor is de stroom van inspiratie en klanten stil komen te liggen.
Gelukkig is er een makkelijk pad naar connecten met wat nou jouw werkelijke verhaal is. Een simpele manier om dat echte verhaal te gaan vertellen. Zodat je op een easy manier zichtbaar wordt. Gaat inspireren. En de deur naar de flow van fijne nieuwe klanten, weer openzet.
"Bedankt dat je het zo behapbaar maakt voor ons ondernemers."
Sabrina Brandsma - Silver Lining PMU
SAMENWERKEN MET ZARAYDA
Ik hielp een aantal van de absolute top ondernemers in Nederland met hun zichtbaarheid en hun verhaal. Van Simone Levie, Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren van IMU tot Arjan Vergeer van 365 Dagen Succesvol. En de lijst is nog veel langer.
"Door Zarayda weet ik precies hoe ik topvideo's moet maken. Niet alleen de techniek maar juist ook de inhoud."
Simone Levie - Online ondernemer
Mijn compagnon David en ik hebben de grote missie om van Nederland het gelukkigste land ter wereld te maken. En om onze missie te behalen, moeten we veel dingen leren. David en ik hebben de afspraak om alleen te leren van de mensen die wij het allerbeste vinden.
We baseren dat op de werkelijke ervaring die iemand heeft en of diegene dat op een fijne manier weet over te brengen. En of we een klik voelen. Dat hadden we met Zarayda die ons heeft gecoacht op onze zichtbaarheid in de media.
Arjan Vergeer bestsellend auteur, columnist AD en oprichter van 365 Dagen Succesvol
En ik kan me voorstellen dat jij met je business stiekem net zoveel impact, succes en verschil wil maken als deze inspirerende ondernemers. Alleen weet je niet precies hoe. En merk je dat je stil valt, terwijl je eigenlijk best veel te vertellen hebt
Je wil heel veel mensen helpen en inspireren.
Steeds slimmer werken (ipv harder) en meer verdienen.
En je wil bekend staan om wat je kan en om de kwaliteit, de zorg en de liefde die je in werk stopt.
Maar daar ben je nog niet. Op dit moment kennen heel veel mensen je nog niet. Ben je nog nauwelijks zichtbaar. Maak je misschien maar 10% van de impact die je eigenlijk te maken hebt. En dit uitdagende jaar heeft niet echt geholpen. Er gebeurt zoveel. Je twijfelt. Wie ben jij om juist nu je boodschap te laten horen? Wat is je boodschap eigenlijk precies? En zitten mensen er wel op te wachten? Hebben ze nu niet allemaal andere dingen aan hun hoofd? Komt het raar en verkeerd over, als je je juist nu gaat uitspreken over je business?
Best veel twijfels. Je zit in een soort bevriezing. In de STOP-stand. En ergens weet je dat dit de bottleneck van je business is. Terwijl je business het juist nu meer dan ooit nodig heeft dat jij komt opdagen! Toch laat je zichtbaarheid op zich wachten omdat je nog steeds geen antwoord heb op die belangrijke vraag:
Wat is mijn onderscheidende verhaal? Wat maakt mij anders dan de rest van mijn branche?
Dit is een vraag die achterin je hoofd sluimert. En er zit een angst bij. Wat als je geen bijzonder verhaal hebt. Want wat als je ‘het verkeerde verhaal vertelt?’ Of wat als mensen er juist nu, totaal niet op zitten te wachten?
We kennen allemaal die ene ondernemer die we volgen met samengeknepen billen. Die ondernemer die van alles doet om zichtbaar te zijn maar bij wie niets werkt. Ze maakt Facebook filmpjes waar niemand op reageert. Schrijft een blogpost op LinkedIn waar eigenlijk niemand op zit te wachten. Op Instagram deelt ze dingen uit haar leven die een pietsbeetje ongepast zijn. Haar zichtbaarheid levert niets op. Er komen geen nieuwe klanten uit. Sterker nog, zonder dat ze het doorheeft, zorgt ze er juist voor dat mensen afhaken.
Je ziet het gebeuren en denkt: zo hoeft het voor mij niet! Maar omdat je ook niet helder hebt van wat je dan wel wil vertellen en je geen makkelijk stappenplan hebt van hoe je jezelf op een authentieke manier laat blijf je onzichtbaar. En groeit je bedrijf dus niet.
Dit is het punt waar de meeste onsuccesvolle ondernemers vast blijven zitten.
Ze werken hard maar verdienen nauwelijks geld. In uitdagende tijden bevriezen ze, vallen ze stil. Er is stress. Onzekerheid. Veel te lange dagen. Soms slapeloze nachten.
De vrijheid die de drijfveer was om je eigen business te beginnen, is mijlenver te zoeken.
En dat werkt door. Niet alleen in stress rond je business. Je bedrijf kost je al je energie. Je bent moe, overwerkt. En daardoor dus ook niet de partner of de ouder die je wil zijn.
Sorry dat ik het zo recht voor zijn raap schets, maar dit is het scenario van de meeste onsuccesvolle ondernemers.
ONBEWUST DE GROOTSTE FOUT
Waarom het me zo aan het hart gaat is omdat de meeste onsuccesvolle ondernemers niet eens bewust die grote fout maken. Ze blijven bewust of onbewust hun zichtbaarheid maar voor zich uitschuiven. Willen wachten tot het ‘weer rustig is.’ Of ‘tot het goed voelt.’ Ze willen het niet verkeerd doen. Niet de verkeerde dingen zeggen. Ze willen het ‘t liefst op safe spelen. En verspelen daarmee, vaak zonder dat ze het weten, de toekomst van hun business.
Herken je dit?
Ik wil je laten zien dat er een andere manier is. Een manier die fijn en makkelijk is om zichtbaar te zijn, juist in deze roerige tijden. En hoe je dat doet op een ontspannen manier die dichtbij jezelf ligt. Daar heb ik een amazing oplossing voor! Je bent er heel dichtbij!
Was zo geraakt door je live video over de gedachte dat je het niet kan omdat je er niet klaar voor bent. Je woorden maakte mij emotioneel en ik voelde me ineens gezien en begrepen. Heel bijzonder.
Rubienne Written
DE CONFRONTERENDE WAARHEID VOOR ELKE ONDERNEMER
Als ze je niet kennen, kunnen ze niet voor je kiezen.
Oftewel: om succesvol te ondernemen, moet je op de juiste manier zichtbaar zijn
Ga maar na. Alle ondernemers die succesvol zijn en die jij bewondert, hebben een verhaal. Ze zijn zichtbaar. Je weet wie ze zijn en wat ze doen. Je bent, juist in deze uitdagende tijden voor ondernemers, benieuwd naar wat ze te zeggen hebben. Ze maken iets bij je los.
Authentieke zichtbaarheid gaat over herkenning. Het gaat over het vertellen van je verhaal. Het gaat over connectie. Over inspiratie. Over jezelf laten zien. Dat is wat mooie marketing is. En dat is waar Ideale Klanten op af komen. Dat is hoe je een magneet wordt, voor de allerfijnste klanten. Dit is hoe het moeitelozer wordt. Succesvoller. Makkelijker. Leuker.
In de 8 easy videolessen waarin je leert hoe je, juist in spannende tijden, echt zichtbaar wordt ontdek je o.a:
- Hoe je jouw Signature Story ontdekt en hoe je dat verhaal moeiteloos vertelt
- Waarom je voor je meest winstgevende blogs, videos of podcasts moet ‘stoppen met verkopen’ in je verhalen.
- Wat de simpele vraag is die je jezelf stelt om ‘de verkeerde toon’ in je verhaal te voorkomen
- Hoe je zorgt dat een ‘zwaar’ verhaal niet zwaar of zielig overkomt maar juist inspirerend
- Het simpele woordje dat voorkomt dat je ‘schreeuwerig of ‘verkoperig’ overkomt
- Hoe je binnen no time zonder enige ‘presentatie of sprekers ervaring je verhaal als een professional kan vertellen
- Hoe je zonder marketingstrategie of budget maar simpelweg door vanuit je hart je verhaal te vertellen, fijne nieuwe klanten aantrekt
- Hoe je de fout voorkomt die 90% van de ondernemers die zichtbaar zijn, maakt en hoe je door die fout te voorkomen, klanten als een magneet naar je toe trekt
EEN 100% RISICOVRIJE KANS OM TE GAAN STAAN
Ik ben zo deeply overtuigd van de kracht van StorySelling, juist in deze tijd, dat ik deze mijn hand ervoor in het vuur durf te steken. Meaning: als je na die 8 videolessen nog steeds geen idee is van wat jouw verhaal is en hoe je het moet vertellen, krijg je van mij gewoon je geld terug!
Binnen 14 dagen kan dat gewoon. Dat geef je genoeg tijd om de hele training 2x te doorlopen als je dat wil. Als je dan zoiets hebt van, dit werkt niet voor mij, krijg je gewoon je geld terug van mij.
Zo vol overtuiging ben ik van de kracht van deze training voor jouw business.
Daarom kies ik ervoor om alle risico te dragen en het jou zo makkelijk mogelijk te maken om deze belangrijke keuze voor jezelf te maken.
Veelgestelde vragen over de STORYSELLING videocursus
-
Kost deze training echt 97 euro? Hoe dan?!
De waarde van deze training is € 497,- ex btw. Ik vind het te gek om je dit te geven omdat ik weet dat deze training een gamechanger is voor je business is. Voor heel veel ondernemers is het missen van hun unieke verhaal de grootste bottleneck in hun business en ik gun je dat dat gaat stromen.
-
Hoe werkt het precies met de online videolessen?
Zodra je de StorySelling videotraining koopt, krijg je van ons een mailtje met daarin de inloggegevens om naar de online leeromgeving te gaan. Daar staan de videolessen op je te wachten en kun je meteen aan de gang. En ik heb in de training nog een heerlijke verrassing voor je!
-
Stel dat ik na de videolessen nog steeds mijn verhaal niet weet?
Dan krijg je van mij, no questions asked, gewoon je geld terug. Ik weet dat, met de stappen die we gaan doorlopen het gewoon onmogelijk is om na de training je verhaal niet in de vingers te hebben. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Maar mocht je de uitzondering zijn en geen helderheid hebben over wat jou onderscheid en wat je unieke verhaal is, krijg je van mij gewoon je geld terug.
-
Moet ik al een ondernemer zijn om deze training te doen?
Hoeft niet. Dit is een training voor mensen die of een onderneming hebben of die de droom hebben om hun eigen business te beginnen. Met wat je leert en met de praktische stappen die we toepassen, ga je je bestaande business groeien. Maar met de helderheid die je in de training opdoet over wat jou uniek en onderscheidend maakt, kan je juist ook veel makkelijker je business uit de grond stampen en het meteen goed doen. Dat is natuurlijk heerlijk.
-
Volgens mij heb ik geen (bijzonder) verhaal?
In de videolessen ga je ontdekken dat je een uniek verhaal hebt. Elke ondernemer heeft zo’n verhaal namelijk en jij ook. Ik heb in de afgelopen jaren met meer dan 1500 ondernemers gewerkt aan hun zichtbaarheid en ze hadden allemaal een prachtig verhaal. Juist de mensen die er stellig van overtuigd waren dat ze geen verhaal hadden of een verhaal dat leek op alle andere verhalen, kwamen erachter dat ze 100% WEL een uniek verhaal hadden. En die ontdekking verandert alles in je business.
-
Ik ben geen kei in sales. Is deze training dan toch wat voor mij?
Yes! Deze training is juist wat voor jou dan. Zelf ben ik ooit als twintiger tijdens een sales-stage na een paar maanden van de afdeling gehaald omdat ik ‘niet goed genoeg’ presteerde. Maar als ondernemer verdiende ik in de afgelopen 6,5 jaar meer dan € 1.100.000 bij elkaar opgeteld. Simpelweg door wat ik je ga leren in de videotraining. Dus als je een haat-liefde verhouding hebt met sales, of ervan overtuigd bent dat je er niet goed in bent, is deze training juist helemaal iets voor jou.
-
Hoe ga ik met ‘mijn verhaal’ nieuwe klanten binnenhalen?
Daar ga ik je alles over leren in de Masterclass. Want dat is de kunst van het StorySellen. En ik ga je er ook in aan het werk zetten. Daar gaan we mee aan de slag.
-
Kan ik meteen bij alle lessen wanneer ik de training koop?
De lessen staan direct voor je klaar. Na aanmelding ben je ook direct welkom in de bijbehorende Facebookgroep.
Zarayda Groenhart is presentatrice en online ondernemer. Meer dan 34.000 ondernemers downloaden haar gratis trainingen, ze hielp meer dan 1500 ondernemers met hun zichtbaarheid en ze bereikt meer dan 55.000 volgers met al haar social media kanalen.
Voordat Zarayda ging ondernemen, leerde ze alles over zichtbaarheid en storytelling bij de televisie. Ze werkte bij MTV en BNN als programmamaker en presentatrice en had eigen radioprogramma’s op FunX en Radio1.
Zarayda is de oprichter en CEO van VideoBusinessSchool: de video academie voor ondernemers die de Oprah van hun branche willen. Ook runt ze de Industry Leader Mastermind, voor ondernemers die de helderste,meest invloedrijke stem van hun branche worden. Voor LINDA.tv maakte ze een goed bekeken vlogreeks ze over haar leven als alleenstaande moeder met een snelgroeiend bedrijf en ze host wekelijks de met 5 sterren beoordeelde, goed beluisterde Zarayda Podcast