GRATIS ZICHTBAAR IN DE MEDIA TRAINING:

MAAK VAN JE BUSINESS EEN MEDIA MAGNEET

Als ondernemer ontdekt worden door de media is een keuze!

Hoe ga jij je business groeien in een branche waar elke dag meer concurrenten bijkomen en het steeds belangrijker wordt om je zichtbaar te onderscheiden?

Leer in de gratis ZICHTBAAR IN DE MEDIA-training hoe je, door de ongeschreven regels van de media te snappen, onweerstaanbaar voor de media wordt.

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

SAMENWERKEN MET ZARAYDA

Ik hielp een aantal topondernemers in Nederland met hun media strategie en hun zichtbaarheid in de media. Van Arjan Vergeer en David de Kock, financiële coach & bestsellend auteur Femke Hogema tot marketing goeroes Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren van IMU. En de lijst is nog veel langer.

"Ik zei ja tegen 1 op 1 media coaching met Zarayda omdat ik voel dat als ik meer in de media wil en meer business famous wil zijn, ik daar stappen in te zetten heb. En ik leerde dat je dat met de beste moet doen. Daarom koos ik voor Zarayda. Ik merk dat ik met haar echt een stuk dieper ga in wat ik mag laten zien aan de wereld. Dat is spannend en heel leuk en daar liggen enorm veel kansen".

Femke Hogema  - Profit First Nederland

"Zelfs als je als ervaren ondernemer je business goed kent haalt Zarayda de kern van je verhaal in je naar boven.

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren - Eigenaren IMU

"Mijn compagnon David en ik hebben de grote missie om van Nederland het gelukkigste land ter wereld te maken. En om onze missie te behalen, moeten we veel dingen leren. David en ik hebben de afspraak om alleen te leren van de mensen die wij het allerbeste vinden.

We baseren dat op de werkelijke ervaring die iemand heeft en of diegene dat op een fijne manier weet over te brengen. En of we een klik voelen. Dat hadden we met Zarayda die ons heeft gecoacht op onze zichtbaarheid in de media."

Arjan Vergeer - bestsellend auteur, columnist AD en oprichter van 365 Dagen Succesvol

In de GRATIS Zichtbaar In De Media-training leer ik je hoe je ontdekt en gevraagd wordt door de media. Zodat veel meer mensen je business leren kennen en JA kunnen zeggen tegen je mooie werk.

Stiekem droom je er al langer van een groter podium en wanneer je andere ondernemers in de media ziet, voel je het.
Inspiratie en een zekere verbazing.
Maar ook een piepsbeetje jaloezie.

Hoe komt het dat sommige ondernemers met hun business een magneet lijken te zijn voor de media? Hoe worden ze ontdekt? En hoe krijgen ze die kans om door veel meer mensen gezien te worden met hun werk?

Al die mooi uitziende media exposure levert hun business superveel op:

  • De kans om veel meer mensen te raken met je werk
  • De droom om heel veel mensen te helpen
  • Met veel meer gemak je coachtrajecten, online programma’s en je events uitverkopen
  • Gevraagd worden om te spreken op podia en events
  • Gezien en gerespecteerd worden als een Bekende Expert in je branche
  • Zelfs erkenning buiten je branche
  • Samen kunnen werken met mensen waar jij tegenop kijkt
  • Veel meer financiële vrijheid. Genoeg verdienen om moeiteloos te zorgen voor jezelf en de mensen van wie je houdt
  • In 1 adem genoemd te worden met topondernemers die jou weer inspireren
  • De kans om echt groots te gaan en echt een verschil te maken

Je ziet ondernemers om je heen die kans pakken en stiekem wil je dat ook. Als je in je hart kijkt, brandt daar een grootse droom. Je wil mensen inspireren. Iets veranderen in de wereld met wat je te brengen hebt. Heel veel mensen bereiken met wat je te vertellen hebt en met heel veel zelfvertrouwen. Schijt aan hoe anderen het doen en helemaal je eigen pad bewandelen.

Er schuilt een stiekeme rockster in je. Maar omdat je vastzit in een outdated idee van hoe de media werkt en waar ze naar zoeken, laat je een enorme kans liggen.

Wat slimme ondernemers weten is dat ONTDEKT WORDEN DOOR DE MEDIA EEN KEUZE IS.

Jep, I said it. Een KEUZE.

Gevraagd en ontdekt worden door de media heeft niets te maken met de veel voorkomende misvattingen die 99% van de ondernemers heeft over de media.

De kans is groot dat jij hoort bij die 99% die denkt:

  • Ik vind mezelf nog niet interessant of goed genoeg voor de media
  • Ik heb geen boek
  • Ik ben niet rijk of succesvol genoeg
  • Ik ben nog niet slank of mooi genoeg
  • Ik hebt eigenlijk niets nieuws te vertellen en ik heb geen verhaal
  • Ik ben geen bekende naam
  • De media is een supertraditionele, ontoegankelijke wereld en ik ken er niemand
  • Het is onmogelijk om op eigen kracht en zonder netwerk op te vallen of boven te komen drijven

Dit zijn de grootste misvattingen en ONWAARHEDEN over de media die ondernemers tegenhouden. En omdat je vast zit in dit ouderwetse beeld van de media, loop je de kans mis.

Dit is waar ik je in de GRATIS ONLINE TRAINING: MAAK VAN JE BUSINESS EEN MEDIA MAGNEET de ogen in open. Door je precies te gaan vertellen hoe het WEL werkt. Ik laat je stap voor stap zien wat de enorme mediakansen zijn die voor ons als ondernemers voor het oprapen liggen.

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

Ik help je dealen met de angst die onder je aannames zit.

ANGST?!

Yes. de angst. Je wil niet op je bek gaan. Stel dat er een mediakans voorbij komt, dan wil je geen slechte eerste indruk maken. Stel dat er ineens een kans is. Dan wil je zeker weten dat je de juiste woorden kan vinden.

Nu weet je dat nog niet. Je bent niet zeker over je verhaal. Over wat je dan te bieden hebt. Het voelt daarom een beetje zoekende en zwevende. En dus zeg je tegen jezelf dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Nog niet klaar om zichtbaar te zijn in de media. En daarmee stop je dat stiekeme verlangen om een FREAKING ROCKSTER en Bekende Naam in je branche te zijn een beetje af. Daarmee help je de droom om ook buiten je branche bekend en gerespecteerd te worden, zelf om zeep. Zonder dat je het doorhebt.

STOP MET STRUGGELEN

Hoeveel van de struggles in je business lossen zich PER DIRECT op als je veel meer aanvragen van klanten zou hebben? Veel meer klanten die bewust kiezen voor jouw werk en staan te trappelen om je te betalen voor de kwaliteit die je levert?
Wat doet die overvloed met je gevoel van vrijheid? Van financiële rust? Wat doet het met je creativiteit? En welk effect zou het hebben op hoe jij komt opdagen voor je vrienden en familie?
Als ik een inschatting zou moeten maken: Heel veel.

Als veel meer mensen zouden weten dat je bestaat en zouden snappen wat de kracht en kwaliteit is van je werk, zou je met veel meer rust en veel meer gemak ondernemen.
Succesvolle ondernemers weten dit. En daarom kiezen ze voor meer exposure. En dus meer bereik. Meer volume in hun zichtbaarheid. Meer omzet met hetzelfde aantal uren. Meer gemak. Meer impact. En dus veel meer kwaliteit van leven en werken.

Struggelende ondernemers zien de kans niet. Denken dat ze harder IN hun business moeten werken. Denken dat ze alles alleen moeten doen. Blijven ploeteren, hard werkend maar zonder slimme strategie. In de hoop dat het op een dag ineens anders zal zijn.

Struggelende ondernemers zitten vast in klein denken. Klein denken produceert kleine resultaten. En klein doen (terwijl je in je hart die grote droom hebt) veroorzaakt uitputting. Meer dan 60% van de 1,9 miljoen ondernemers die we hebben in Nederland, gooit binnen 5 jaar de handdoek in de ring. De struggle wordt ze te zwaar en ze haken af in. Vaak zonder nou ooit echt te weten waar het nou precies aan lag. Zonder te weten dat ze hadden kunnen kiezen voor SUCCES in plaats van voor de struggle.

Sorry dat ik em zo pijnlijk helder schets. Maar ik zie dit zo ontzettend vaak gebeuren en het gaat me aan het hart. Omdat de meeste onsuccesvolle ondernemers zich er vaak niet bewust van zijn dat ze die grove fout maken. En het kost ze op termijn hun business en zelfs de droom die achter de business zit. Zonde!

Slimme, succesvolle ondernemers weten dat zichtbaar zijn en de spelregels van de media leren een ongelofelijke kans is om veel meer mensen te bereiken. Zodat ze het mediaspel (want dat is het!) mee kunnen spelen. Vanuit ontspanning en plezier. En met heel veel fun en impact.

Dat is precies wat je leert in de gratis ZICHTBAAR IN DE MEDIA –trainingen. En het gaat je verassen hoeveel makkelijker het is dan je denkt!

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

STA JE ERVOOR OPEN DAT HET MAKKELIJK IS?

Veel ondernemers zijn ervan overtuigd dat zichtbaar zijn in de media, slechts voor enkelen in weggelegd. En dat het heel moeilijk en uitzonderlijk is om gevraagd te worden voor een mooi artikel of een fijn interview.

Dat komt omdat de meeste ondernemers geen idee hebben van hoe je dat aanpakt. En zelf een poging hebben gewaagd die op niets uit liep.

Misschien heb je dat zelf ook wel eens gedaan. Een poging gewaagd. Kroop je, geïnspireerd achter je laptop om met je ziel en zaligheid een email te maken over een je dienst of je product. Heb je zwetend achter de laptop het verhaal zo goed mogelijk proberen op te schrijven. Toen op SEND gedrukt naar dat tijdschrift of tv programma. En toen heb je nooit meer wat gehoord...

Stilletjes trok je je conclusie. Wie jij bent en wat jij doet, is niet interessant genoeg. En dat ben je gaan geloven.

Wat je niet wist is dat de afwijzing NIETS met jou te maken had. Niets met de waarde van je verhaal of met de power van wat jij te brengen hebt. Wat er aan schortte is dit:

JE KENT DE SPELREGELS NIET
DE DO’s & DON’Ts niet.

DONE FOR YOU SCRIPTS. IK GEEF JE DE JUISTE WOORDEN

Veel ondernemers weten niet hoe ze hun verhaal op de juiste manier moeten vertellen om te connecten met de media. Speciaal voor de ZICHTBAAR IN DE MEDIA-training maakte ik daarom een werkboek met 11 kant- en klare scripts van pitches die jij kan inzetten om een mediamagneet te worden met je business.

Een script voor een groot interview in een tijdschrift. Een pitch om een boekendeal binnen te halen. Een pitch om te gast te zijn in een televisieprogramma. Een pitch om als spreker op een event te worden uitgenodigd. En nog veel meer.
Het zijn letterlijk invuloefeningen. Supersimpel en heel snel. Je kan ze meteen gaan inzetten. In de live training leer ik je hoe. Al het zware werk is al gedaan. Simpeler (en leuker!) dan dit wordt het niet! Het werkboek is, net als de live trainingen, helemaal gratis.

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

ELKE ONDERNEMER KAN IN DE MEDIA

Wij ondernemers zijn super interessant voor de media en er is zoveel plek in de media om ons verhaal te vertellen. Of je nu beginnend ondernemer bent en net je 1e klant binnen hebt gehaald of al 10 jaar meedraait en al 10.000 klanten hebt geholpen. De kansen liggen voor het oprapen. Als je maar de ogen ontwikkelt om ze te zien.

In de gratis ZICHTBAAR IN DE MEDIA- training leer je precies hoe jij met je business een magneet wordt voor de media.

Hoe je gevraagd wordt:

  • Voor een mooi groot artikel in een tijdschrift
  • Voor goed beluisterde podcasts
  • Als spreker op mooie events
  • Als expert op de radio
  • Om een boek te schrijven over je expertise
  • Om als ondernemer aan te schuiven in een tv-programma
  • En hoe je zorgt dat influencers en zelfs BN’er ambassadeurs worden voor je werk
INSCHRIJVING IS GESLOTEN

Ik ben supergepassioneerd om de brug te zijn tussen de media en de wereld van ons als ondernemers. En ik kan het omdat ik zelf uit de media kom. Ik heb, zonder netwerk en zonder kruiwagen mijn eigen baan bij MTV gecreëerd. Daarna ben ik mijn eigen baan gecreëerd bij BNN, waar ik presentatrice en programma maker was.

In mijn Hilversum dagen werkte ik voor de tv (MTV, BNN), voor de radio (NPO 1, FunX) en als schrijvend journalist (NRC NEXT, Viva, Varagids, Nieuwe Revu).

Ik ken de media op al die verschillende fronten. En toen ik wegging bij BNN, stond ik bekend als een (excuse my French) simpel Spuiten & Slikken presentatice-tje. Ik moest mezelf opnieuw introduceren aan een mediawereld. Van BNN babe naar serieuze ondernemer. Omdat ik de ongeschreven spelregels van de media ken, ken wist ik wat ik moest doen.

te gast bij RTL Z in Zaken om te praten over ondernemerschap

JE BEDRIJF IN DE SPOTLIGHT

Ik heb veel meer media exposure gehad als ondernemer dan toen ik bij de televisie werkte. Kan je je dat voorstellen? Pas nadat ik weg was bij BNN en toen ik ging 1000% voor mijn ondernemerschap ging, kwamen de grote mediakansen. Op de cover van de LINDA. Mooie artikelen in de Grazia, Volkskrant Magazine en in de Viva. Koffietijd. RTL Z. Een vast panellid bij het BNR Nieuwsradio Ondernemerspanel. Een vlog op LINDA.tv

Ik ben superblij en dankbaar dat ik mijn kennis en de tools in deze gratis training met je kan delen. En als het mij lukte om mezelf opnieuw voor te stellen en om me niet in een hokje te laten stoppen, kan ik jou zeker helpen een verpletterende 1e indruk te maken met je business in de media!

 

Ik heb in mijn business honderden ondernemers mogen helpen met hun zichtbaarheid in de media en de resultaten zijn om vrolijk van te worden.

Daarom ben ik zo enthousiast over de gratis ZICHTBAAR IN DE MEDIA-training. Omdat ik je alle tools aanreik die je nodig hebt om met je business een magneet voor de media te worden!

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

MEEST GESTELDE VRAGEN

Is deze training echt gratis? Hoe dan?!
Yes! Ik geloof er echt in dat wij als ondernemers met onze verhalen een enorm positieve impact maken in de media en ik wil dat veel meer ondernemers snappen hoe dat werkt. Want (en dit is de mooie paradox) hoe meer ondernemersverhalen we in de media krijgen, hoe meer kansen er zijn voor ons als ondernemers om nog meer verhalen te vertellen. We need your story, too! En ik kan je helpen. Daarom is deze training gratis.

Wanneer is de gratis live training?
Van 7 t/m 14 oktober geef ik 3 live online masterclasses waarin ik je leer hoe je ontdekt en gevraagd wordt door de media. Zodra je je aanmeldt, krijg je van mij de precieze tijden en waar je die trainingen live online meekijkt.

Waar is de live training?
De workshop is online. Wanneer je je aanmeldt, krijg je van mij de inloggegevens en kan je vanachter je laptop of via je telefoon de training live volgen vanaf elke plek waar je toegang hebt tot het internet.

Wat als ik er niet live bij kan zijn?
Geen probleem! Kijk, het allerfijnste is als je er live bij bent, want dan kan je me vragen stellen en dan denk ik, live on the spot met je mee. Maar als je er niet live bij kan zijn, stuur ik je gewoon de replays na, zodat je in je eigen tijd en op je eigen moment de trainingen terugkijkt.

Moet ik al een ondernemer zijn om deze online training te doen?
Hoeft niet. Dit is een training voor mensen die of een onderneming hebben of die de droom hebben om hun eigen business te beginnen. Wat wel heel belangrijk is, is dat je vanuit je businessdroom mensen wil inspireren. Als je dat gevoel hebt (zelfs als je dat niet zo goed onder woorden kan brengen), is deze training een gouden kans. Want hoe tof als je vanaf het prille begin met je business een mooi podium pakt in de media. Dat is een vliegende start voor je onderneming.

Volgens mij heb ik geen (bijzonder) verhaal?
In de gratis trainingen ga je ontdekken dat je helemaal geen ‘uniek verhaal’ hoeft te hebben om rete-interessant te zijn voor de media.  hebt. die ontdekking verandert alles in je business. Of je een herkenbaar verhaal hebt, dat is veel belangrijker dan een bijzonder verhaal. En ELKE ONDERNEMER heeft een herkenbaar verhaal. In de training leer je daar de juiste woorden aan geven. En op die manier word je onweerstaanbaar voor de media.

Klopt het echt dat je in het gratis werkboek 11 kant-en-klare invulscripts hebt die je meteen kan inzetten?
Jep! Ik heb de 11 meest effectieve pitches uit mijn eigen business gepakt waarmee ik o.a mijn vlog op LINDA.tv kreeg, waarmee ik te gast was bij de grootste radioshows en podcasts van Nederland, een pitch waarmee ik op tv kwam om te praten over ondernemerschap en een pitch waarmee ik een boekendeal binnensleepte. In deze easy invulscripts heb ik alle juiste woorden al voor je gekozen. Jij hoeft alleen nog maar je eigen informatie en verhaal erbij aan te vullen en dan kan je er gewoon mee aan de slag. Met deze 11 scripts hebben mijn team en ik al het zware werk al voor je gedaan. Megawaardevol dus!!

Hoe ga ik met ‘media exposure’ nieuwe klanten binnenhalen?
Daar ga ik je alles over leren in de gratis trainingen. Je leert echt hoe je dankzij mooie media je business groeit en hoe je er leuke, ideale klanten mee aantrekt die staan te springen om voor je werk te betalen.

Ik ben nog helemaal niet zichtbaar. Is deze gratis mediatraining dan toch wat voor mij?
Yes! je gaat zoveel simpele maar krachtige inspiratie krijgen over hoe je, door 100% jezelf te zijn, op een makkelijke manier kan opvallen in de media. Hoe je gevraagd kan worden. Hoe je gevonden kan worden. Hoe je ontdekt wordt. Ik reik een heel helder stappenplan aan waar je meteen mee aan de slag kan.

Holy moly wat een prachtige gratis training. Ik doe mee!

INSCHRIJVING IS GESLOTEN

Zarayda Groenhart is presentatrice en online ondernemer. Meer dan 20.000 ondernemers downloadden haar gratis trainingen, ze hielp meer dan 1300 ondernemers met hun zichtbaarheid en ze bereikt meer dan 52.000 volgers met haar social media kanalen.

Ze presenteerde en produceerde theWhyGirl, een online talkshow die ze in haar woonkamer opnam en die uiterlijk op de zender TLC  werd uitgezonden.

Zarayda is de oprichter en CEO van VideoBusinessSchool en van Business BN’er IMPACT, de online media academie voor ondernemers.

Ze verscheen pasgleden op de cover van KEKmama om te vertellen hoe ze als single mom een snelgroeiende business runt en maakte een vlogreeks voor LINDA.tv over haar leven als single business mom.

INSCHRIJVING IS GESLOTEN